Professionel & effektiv hjælp!
Jeg Husker det som det var i går.
Vores store skønhedsklinik i det centrale København, blev kun større og større – Ja vi måtte endda rykke klinikken til nye lokaler, hvor vi alle 22 ansatte havde mulighed for, at betjene de mange daglige kunder, vi nu for til klinikken på strøget i København.
For at vi kan holde styr på logistikken med de mange daglige kunder og vores individuelle og specialiseret ansatte behandlere, var vi nød til at få et ID kort til alle ansatte. Det gav ikke kun god mening for vores interne systemer, men naturligvis også for vores kunder.
Kunderne har her mulighed for at se specifikt hvem de bliver behandlet af, deres uddannelse og baggrund og ikke mindst navn på den enkelte ansatte. Det mener vi er personlighed, da vores kunder ikke skal være i tvivl om hvem de har fået en behandling af.
Vi har som nævnt ligeledes opkoblet disse ID kort til vores interne systemer, det betyder at når en kunde har booket en behandling hos en specifik medarbejder, tjekker medarbejderen behandlingen ind i det kunden kommer, på den måde kan vi lige ledes holde styr på at den enkelte, som er booket udføre aftalte til aftalte kunde, og ikke mindst aftalte behandling. Vi bruger det ligeledes til booking af direkte nye behandlinger i klinikken.
Disse ID kort ville vi dog aldrig have fået hvis det ikke var for en yderst professionel og effektiv hjælp fra Idonline.dk – Vi bestilte i sommeren 2019 deres startpakke hvor vi nemt og enkelt selv har mulighed for at printe de individuelle ID kort til hver medarbejder og nye tilkommende. Det er derfor super smart, så vi altid er opdateret på alle systemer, dette er der bestemt brug for når vi kan have op til 100 – 150 kundebehandlinger om dagen.
Mangler din virksomhed derfor ID kort til alle medarbejderne? Så tvivl ikke med at kontakte idonline.dk